Zaščitna pregrada
Ob soočenju s pandemijo, se veliko podjetij srečuje z vprašanjem, kako pri svojem poslovanju zaščititi zaposlene in hkrati tudi stranke. Zaščitna pregrada so ena od rešitev.
Poslovni prostori morajo izpolnjevati stroga merila varnosti pri delu in zaščite zaposlenih. Enako velja za druge javne prostore. Izpolnjevanje teh meril je ključni dejavnik za dobro počutje delavcev, njihovo udobje in zdravje. S prilagodljivimi rešitvami in uporabo človeku prijaznih materialov, je mogoče zagotoviti zaposlenim ustrezno delovno okolje. Pri tem pa seveda ne smemo pozabiti na stranke, njihovo dobro počutje in varnost.
Z mislijo na zdravje in dobro počutje zaposlenih in hkrati njihovih strank je svetovno priznani proizvajalec pohištva ACTIU razvil varnostno pregrado, ki je prosojna, primerna za pogosto čiščenje in razkuževanje, hkrati pa je lahko tudi samostoječa in zato ne zahteva poseganja v mizno ploščo oziroma drugo delovno površino. Za tiste, ki bi kljub vsemu raje privijačili pregrado, je ACTIU zanje razvil tudi rešitev, pri kateri je pregrado možno pritrditi na mizno ploskev ali pult.
Samostoječa zaščitna pregrada je izdelana iz prozornega metakrilata z zaobljenimi robovi ali kaljenega stekla, pri katerem je dovoljena je uporaba čistil in razkužil. Trdno podporo omogočajo jekleni diski, zaščiteni s protizdrsno podlago. Varnostna pregrada je stabilna in predstavlja učinkovit zaščitni element. Z njim svojim zaposlenim in vašim strankam zagotovite higiensko učinkovito zaščito pred prenašanjem virusov, ki se prenašajo kapljično, torej najpogosteje s kihanjem, kašljanjem in govorom. V spodnjem delu ima zaščitna pregrada odprtino za predajo izdelkov, dokumentov ali plačilnih sredstev strankam.
Vsestransko uporabna zaščitna pregrada:
- je različnih dimenzij,
- je stabilna,
- je enostavna za uporabo,
- je ekološki proizvod,
- je enostavno sestavljiva,
- je mobilna, ker se ne vijači v pohištvo, jo lahko po potrebi odstranite ali premaknete drugam.
Zaščitna pregrada omogoča nemoteno komunikacijo med uporabniki, ne da bi pri tem izgubili interakcijo in vizualni stik. S tem omogoča lažje in predvsem varnejše navezovanje stikov s strankami. Uporabljamo jo lahko na recepcijskih pultih, navadnih pisarniških mizah pri delu s strankami, pultih v kavarnah, skratka povsod, kjer imajo zaposleni direktne stike s strankami.

